צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    האם בטעות מחקתם תמונות חשובות עבורכם המאוחסנות במחשב או בכרטיס הזיכרון של המצלמה הדיגיטלית? האם הילד שיחק עם המצלמה וגיליתם כי כל התמונות נמחקו מכרטיס הזיכרון? האם אתם מנסים לאתר תמונה בכרטיס הזיכרון אך קיבלתם הודעה על תקלה בכרטיס?

    ובכן, לכולנו זה עלול לקרות, רבים מוחקים בטעות תמונות חשובות שצולמו בטיולים, באירועים משפחתיים או עסקיים ותמונות חשובות נוספות.

    לכן, כדאי לדעת כי לא צריך להתייאש ולהרים ידיים מאחר ויש פתרונות מתקדמים לשחזור תמונות מהמחשב ומכרטיסי זיכרון.

    כל מה שצריך לדעת על שחזור תמונות מהמחשב

    אנו עלולים למחוק תמונות מהמחשב לגמרי בטעות וללא תשומת לב, לעתים התמונות נמחקו כתוצאה מתקלה בדיסק הקשיח, וירוס כופר או וירוסים זדוניים שחדרו למחשב או כתוצאה מפרמוט המחשב.

     

    אם בטעות מחקתם תמונות מהמחשב והן אינן מופיעות בסל המחזור, הדרך הבטוחה והיעילה ביותר לביצוע שחזור תמונות שנמחקו היא לפנות לחברה מובילה בתחום.

     

    בכדי להגדיל את הסיכוי לשחזור התמונות ששמרתם במחשב עליכם לעצור את השימוש במחשב, לנתק אותו מהחשמל ולהגיע במהירות לחברה המתמחה בשחזור והצלת נתונים מכל סוגי המחשבים.

     

    עליכם לזכור כי אם תמשיכו לשמור קבצים חדשים במחשב הסיכוי לשחזור התמונות שנמחקו בטעות הולך וקטן. חשוב לרשום על פתק פירוט האירוע, איזה תקלה נגרמה, האם מחקתם תמונות בטעות או שמא נגרמה תקלה פיזית לדיסק הקשיח וכל פרט חשוב אחר.

     

    התמונות שמורות בתיקיות שיצרתם בדיסק הקשיח, במידה ואתם נוהגים לגבות את המחשב מצבכם טוב יותר מאחר וקל לשחזר את התמונות מהגיבוי.

     

    אם אין לכם גיבוי, כפי שלרוב קורה לכולנו, ניתן לבצע שחזור קבצים שנמחקו באמצעות תוכנות ייעודיות.

     

    עם זאת, לא לכולם יש את הידע הטכני הנדרש לתפעול התוכנות ויש גם מקרים בהם התוכנות אינן יעילות. כך לדוגמה, אם הדיסק הקשיח תקול או במידה ופרמטתם את המחשב או ביצעתם חלוקה מחדש של הדיסק, רוב התוכנות החינמיות בשוק לא יוכלו לעזור לכם.

    תהליך שחזור תמונות מהמחשב

    תוכנה לשחזור תמונות

    שחזור תמונות

    שחזור תמונות ומידע אחר מהמחשב מורכב משני נושאים עיקריים:

    • שחזור פיזי שחזור התמונות מדיסק קשיח או מדיה דיגיטלית שנפגעו פיזית מחייב שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובמכשור ייעודי באמצעותו ניתן לקרוא את המידע על הדיסק גם אם הוא פגום, לבנות מחדש את הדיסק בעזרת אלגוריתמים מיוחדים, לתקן כשלים פיזיים בדיסק באמצעות תיקון תקלות בראש הדיסק, תיקון קצר, קריסת ראשים או כשל במנוע הדיסק, שחזור קבצים שנפגעו מווירוס וכיוצא בזה.
    • שחזור לוגי – של הדיסק נעשה באמצעות כלי תוכנה לשחזור תמונות. כאשר התמונה נמחקה בטעות היא עדיין שמורה בדיסק אך הגדרות הקובץ השתנו. באמצעות תוכנות מתקדמות ניתן לאתר את הקבצים שנמחקו ולשחזר אותם ביעילות.

    ראוי לציין כי חברת טיק טק מתמחה בשירותי שחזור תמונות ומידע, החברה פיתחה תוכנות ומערכות מתקדמות לשחזור תמונות שנמחקו מהמחשב, לחברה ידע עשיר וניסיון רב והיא מעסיקה מומחי שחזור מידע מהשורה הראשונה בארץ ובעולם.

    קצת על שחזור תמונות מכרטיס זיכרון

    כרטיסי זיכרון מסוג Flash Memory Card נפוצים ביותר ונמצאים בשימוש נרחב, הם מותקנים במצלמות דיגיטליות, בטלפונים סלולריים, במכשירי כף יד ובמכשירי מדיה נוספים.

    יש מגוון עצום של כרטיסי זיכרון, ביניהם Compact Flash, Memory Stick, Mini/Micro SD Card, Multimedia Card ועוד רבים נוספים. 

    תמונות עשויות להימחק מכרטיסי זיכרון בשוגג, בכוונה או כתוצאה מתקלות פיזיות בכרטיס.

     

    חשוב לציין כי בכל מקרה בו התמונות נמחקו, לא ניתן לקרוא קבצים המאוחסנים בכרטיס וגם אין גיבוי, יש להוציא מיד את הכרטיס ממקומו, לרשום פירוט אודות התקלה ולציין איזה תמונות רוצים לשחזר.

     

    אין לשמור תמונות חדשות, לנסות לתקן את הכרטיס או לקרוא ממנו מידע מאחר וקבצים חדשים עשויים להישמר במקום התמונות שנמחקו.

     

    שחזור תמונות מכרטיס זיכרון אינו דבר של מה בכך, יש לפנות לחברת שחזור מידע המתמחה בנושא ובעלת מערכות מתקדמות לשחזור המידע מהכרטיס.

     

    ניתן לבצע גם שחזור הודעות וואטסאפ שנשלחו עם תמונות או קבצים אחרים

    הגדילו את סיכויי שחזור התמונות עם חברת טיק טק שחזור מידע

     

    חברת טיק טק שחזור מידע פיתחה תוכנות חדשניות ומערכות מתקדמות באמצעותן צוות החברה מסוגל לשחזר בשיעורי הצלחה גבוהים מאוד את התמונות שנמחקו, גם אם הכרטיס נפגע פיזית במקרים קיצוניים כמו שריפה, שברים, סדקים וטביעה.

     

    כמו כן, ניתן לשחזר תמונות מכרטיס הזיכרון בגלל תקלות לוגיות או טעויות משתמש כמו פרמוט הכרטיס, מחיקת או דריסת המידע ועוד…

     

    לחברת טיק טק ניסיון עשיר בשחזור תמונות שנמחקו ממחשבים ומכרטיסי זיכרון, החברה הצליחה לשחזר תמונות מכרטיס זיכרון של צלם אירועים מפורסם לאחר צילום חתונה.

     

    כך הזוג הצעיר זכה לאלבום תמונות מלא ומרגש והצלם הצליח לעמוד במשימתו בלי לגרום לעוגמת נפש רבה לבני הזוג ומשפחתם.

     

    הגדילו את סיכויי שחזור התמונות החשובות שלכם עם טיק טק, לייעוץ, מידע או בדיקה צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון: 03-6131555, או השאירו פרטים ונציג החברה יצור עמכם קשר בהקדם!

    למאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם: