צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    דיסק קשיח, באנגלית Hard Disk, משמש לשמירת נתונים במחשב הנייד או הנייח, הוא מכיל לרוב כמות עצומה של נתונים בהשוואה להתקני אחסון אחרים והוא מופיעשחזור הארד דיסק ב-2 תצורות עיקריות: דיסק קשיח פנימי המוטמע בתוך מארז המחשב, דיסק קשיח חיצוני הפועל כמכשיר עצמאי ומחובר באמצעות כבל מתאים, לרוב משמש לגיבוי נתונים מהמחשב.

    אנו תלויים רבות בנתונים השמורים במחשב, לכל אדם יש במחשב עולם ומלואו, מתמונות חשובות מאירועים, טיולים ובילויים, ועד קבצים חשובים לצרכי עבודה, יזמות, לימודים וכדומה.

    תקלות לוגיות, טעויות משתמש וכשלים פיזיים וטכניים בדיסק הקשיח, כל אלו ועוד עשויים לגרום לנו לדפיקות לב מואצות ולאובדן קבצים חשובים וקריטיים.

    לכן, יש לפנות מיד לחברת שחזור מידע מהארד דיסק פנימי או חיצוני המתמחה בנושא.

     

    תופעות נפוצות בשחזור נתונים מהארד דיסק

    שחזור מידע מכונן קשיח באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובשיטות חדשניות מאפשר לשחזר מידע מדיסק קשיח (חיצוני או פנימי) שהפך לבלתי נגיש כתוצאה מבעיה לוגית או פיזית.

    יש מגוון תקלות העשויות לגרום לכשל בדיסק קשיח, בין השאר, דיסק תקול כולל תקלות בראש הדיסק, במנוע, קצר חשמלי וקריסת ראשים, וממקרים קיצוניים כמו שבירה, טביעה, שיטפון, שבר וכדומה.

     

    כמו כן, ניתן לבצע שחזור מידע מהארד דיסק לאחר פגיעת וירוסים או כתוצאה מטעויות משתמש, בין השאר מחיקת מידע בשוגג, דריסת מידע בטעות, פרמוט המחשב במתכוון או בשוגג, חלוקת הדיסק מחדש בעזרת תוכנה לשחזור קבצים מדיסק קשיח חיצוני ייעודית כמו PQ Magic, כשל בהתקנת תוכנה, הפעלת תוכנת Ghost וכדומה.

     

    מה עלינו לעשות להגדלת סיכויי הצלחת שחזור קבצים מדיסק קשיח?

    בכל מקרה בו מגלים כי הדיסק הקשיח תקול, אינו מגיב, נתונים נאבדו או נמחקו בגלל טעות אנוש, יש לכבות מיד את המחשב הנייד או הנייח, לנתקו מהחשמל במהירות לאחר הכיבוי, ולפנות למומחה שחזור נתונים מדיסק קשיח.

    עליכם לכתוב מה גרם לתקלה, מהן הנסיבות שגרמו למחיקת קבצים, לדריסת מידע או לכשל פיזי בדיסק הקשיח, וחשוב לכתוב ולספק פרטים למומחה על הנתונים והקבצים שיש לשחזר מהדיסק הקשיח.

     

    אין לנסות לתקן את הבעיה לבד או בעזרת טכנאי מחשבים או חבר המתמחה במחשבים.

     

    שחזור מידע ונתנונים מכונן קשיח, לרבות שחזור קבצים שנמחקו, אפשרי רק במעבדה מתקדמת על ידי מומחי שחזור מידע.

    לכן, מיד עם גילוי הבעיה יש לפנות למומחה בתחום ולאחר מכן ניתן להעביר את הדיסק הקשיח למעבדה של המומחה או להזמין שירות הכולל איסוף מבית הלקוח.

     

    כיצד מבצעים שחזור הארד דיסק?

    שחזור קבצים מדיסק קשיח מתחיל באבחון הבעיה וזיהוי מקור התקלה. המומחה לשחזור קבצים ומידע מדיסק קשיח בודק האם מדובר בתקלה פיזית כמו כשל בראש הדיסק או האם יש בעיה לוגית בגלל רצף פקודות שגוי או בעיה הנובעת מווירוס שתקף את המחשב וכדומה.

     

    לאחר אבחון מקצועי של התקלה, יכולים המומחים של חברת טיק טק טכנולוגיות לתת הערכה מדויקת של סיכויי השחזור. לרוב ניתן לשחזר 100% מהקבצים, כמו כן המומחים מעריכים את זמן התיקון ואת העלויות הנדרשות לשחזור המידע.

     

    במידת הצורך והאפשר, המומחים מציעים תיקון דיסק קשיח. חשוב לדעת, כי חברת טיק טק טכנולוגיות פיתחה תוכנות ייעודיות המסייעות למומחים לשחזר באופן מושלם את המידע השמור בדיסק הקשיח, בין היתר, תוכנות גיבוי מתקדמות ועתירות טכנולוגיה להצלת ולשחזור נתונים מהדיסק.

     

    פתרונות גיבוי מומלצים לעבודה שוטפת ולמזעור תקלות דומות

    כדי להימנע ממקרים דומים, חשוב להתקין במחשב תוכנת אנטי מווירוס יעילה ומומלצת, כמו כן יש לבצע גיבוי באופן שוטף של כל הקבצים החשובים.

    יש מגוון פתרונות לגיבוי נתונים, יש להתאים את הפתרון לצרכי הלקוח, נפח הנתונים שיש לגבות, סודיות, מיקום ועוד.

     

    לרוב, מומלץ לעסקים לבחור בפתרונות גיבוי ואחסון בענן, אפשר גם לצרוב את הנתונים החשובים על גבי DVD, לגבות לדיסק חיצוני, לבצע גיבוי לדיסק ייעודי בשרת או לבצע גיבוי במדיות מיוחדות על מנת לאחסן את המדיה במקום בטוח כמו כספת או מחוץ לבית או לעסק.

     

    לחברת טיק טק טכנולוגיות ניסיון רב בפעולות שחזור כונן קשיח, החברה הצליחה לשחזר את מלוא המידע מכונן קשיח תקול של מערכת מבצעית בחיל האוויר.

    לאחר אבחון ראשוני להיקף הנזק שנגרם בוצע שחזור הארד דיסק מלא בהצלחה, ללא אובדן נתונים, וכבר באותו היום המידע הועבר לטייסת המבצעית בחיל האוויר.

     

    שירותי שחזור נתונים מהארד דיסק בטיק טק

    צוות המומחים של טיק טק טכנולוגיות מתמחה בשירותי שחזור מידע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר,הכוללת: שחזור קבצים מדיסק קשיח מפגיעת וירוסים, שחזור דיסקים תקולים פיזית, טעויות משתמש, תיקון מסדי נתונים משובשים ועוד…

    החברה משרתת אלפי לקוחות כל שנה וגאה בהצלחותיה ובשירות היעיל והמתקדם שהיא מציעה לכלל לקוחותיה.

     

    שחזור דיסק קשיח על ידי טיק טק טכנולוגיות מאפשר לשחזר מידע מדיסקים קשיחים חיצוניים ופנימיים בשיעור הצלחה גבוה במיוחד, תוך זמן קצר ובמחירים משתלמים והוגנים.

     

    אם גיליתם בעיה בדיסק הקשיח עליכם לפנות למוקד השירות שלנו על מנת לקבל הנחיות טלפוניות כיצד לפעול במהירות כדי לצמצם את הנזק ולשפר את הסיכוי לשחזור נתונים מהארד דיסק.

    באפשרותכם להעביר את הדיסק למעבדת השירות שלנו או להמתין לאיסוף על ידי שליח.

    רוצים להיות בטוחים שאתם משחזרים בצורה נכונה? צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון: 03-6131555 הזמין עבורכם 24/7, או השאירו פרטים ונציג החברה יצור עמכם קשר בהקדם!

    לנושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם: