צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    שחזור מידע הוא צורך שמגיע תמיד בהפתעה. הג’ודוקא המפורסם אריק זאבי התחתן עם בחירת לבו בשנת 2008
    אך רבים לא יודעים כי שבועות ספורים לפני האירוע המחשב הנייד של בני הזוג קרס. במחשב אוחסנו רשימות האורחים, סידורי הישיבה, פירוט תקציב האירוע, אישורי הגעה ורשימות שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב עם טיק טקחשובות נוספות.

    רגע לפני האירוע המחשב קרס ואריק זאבי קיבל המלצה לפנות לחברת טיק טק מערכות המתמחה בשחזור קבצים. תוך שעתיים צוות החברה שחזר את המידע החשוב ואריק זאבי ורעייתו הצליחו להפיק אירוע מושלם, למרות דפיקות הלב המואצות והחשש כי לא יצליחו לארגן את האירוע כמתוכנן.

     

    האם מחיקת הקובץ מעלימה אותו ממערכת ההפעלה של המחשב?

    שחזור קבצים או שחזור תמונות מחייב ידע מקצועי מקיף במערכות מחשוב ואחסון מידע וניסיון עשיר בתחום. קבצים עשויים להימחק מדיסק קשיח כתוצאה ממחיקה בשוגג של המידע המאוחסן במדיה הדיגיטלית וכתוצאה מתקלות שונות כמו בעיה בראש הדיסק, פגיעות בפלטות הנתונים, נזקי הצפה או שריפה ועוד.

     

    שחזור קבצים כרוך בעבודה קפדנית ומדויקת בעזרת תוכנות ומערכות מתקדמות שצוות המומחים של חברת טיק טק פיתח.

    כדאי לדעת כי שחזור קבצים שנמחקו מסל המיחזור או אפילו שחזור קבצים לאחר פירמוט זה דבר אפשרי.

     

    לאחר מחיקת קובץ מתוך סל המחזור או במהלך פרמוט או חלוקה מחדש של הדיסק, הקובץ עצמו עדיין אגור בדיסק הקשיח ולמעשה רק ההגדרות של הקובץ השתנו על ידי מערכת ההפעלה, לכן ישנה אפשרות לשחזר את המידע, כל עוד פועלים במהירות בהתאם להנחיות של צוות המומחים מחברת טיק טק.

     

    מערכת ההפעלה לא מוחקת פיזית את הקובץ אלא רק משנה את הגדרותיו אך אם ממשיכים להשתמש במחשב ושומרים קבצים חדשים אלה עשויים להחליף את הקובץ האגור עדיין בזיכרון, ואז הסיכוי לשחזר את הקובץ המחוק הולך וקטן. לכן, חשוב לסגור את המחשב ולנתק אותו מהחשמל מיד לאחר המחיקה בשוגג או מחיקת המידע כתוצאה מפרמוט או תקלה בהארד דיסק, ולא מומלץ לנסות לשחזר את המידע לבד מאחר ועשויים להקטין את הסיכוי לשחזור הקבצים.

     

    שחזור קבצים – איך לשחזר קבצים מהמחשב – מדריך?

    לאחר מחיקת קובץ בשוגג ובמידה והמידע חשוב וחייבים לשחזר אותו, יש לנתק את המחשב מהחשמל ואין להמשיך להשתמש בו. כדי להגדיל את הסיכוי להצלחת השחזור חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בנושא, חברת טיק טק טכנולוגיות נחשבת למובילה בתחום שחזור מידע, ניתן להגיע למעבדות החברה או להזמין שירות לבית הלקוח (איסוף המדיה על ידי שליח).

     

    שחזור קבצים שנמחקו – שיטות מוכרות לשחזור קבצים מסל המיחזור

    יש מספר שיטות יעילות לשחזור קבצים שנמחקו מהמחשב ומידע מהדיסק הקשיח, השיטות המוכרות ביותר הן:

    • שחזור לאחור של המחשב– ניתן לבצע שחזור מידע באמצעות שחזור לאחור של המחשב, ניתן לבצע זאת לבד, מומלץ לשחזר את המחשב לנקודה קרובה ביותר לזמן מחיקת הקובץ כדי להגדיל את הסיכוי לשחזורו. עם זאת, מומלץ לבצע שחזור מידע מהארד דיסק במעבדות של חברת טיק טק לאחר גיבוי הדיסק הקשיח, במידה והשחזור לאחור אינו מצליח יש לחברה כלים מתקדמים לשחזור יעיל של המידע.
    • תוכנות שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב– ניתן להוריד מהאינטרנט תוכנת שחזור קבצים בתשלום או תוכנה לשחזור בחינם, יש תוכנות יעילות ואיכותיות אך התוכנות הרגילות בסיסיות ולא תמיד ניתן לשחזר באמצעותן את המידע החשוב. בחברה מקצועית המתמחה בשחזור נתונים ומידע, לרבות שחזור תמונות, יש כלים מקצועיים פרי פיתוח עצמאי של טיק טק טכנולוגיות באמצעותם הסיכוי גדול לשחזור המידע החשוב.
    • שחזור פיזי של הדיסק– שחזור מידע מהדיסק קשיח הופך למורכב יותר במקרים של במקרים של כשל ופגמים בדיסק הקשיח. אז לא ניתן להיעזר בתוכנות רגילות אלא יש לתקן את הדיסק בהתאם לבעיה או לשחזר את המידע באמצעות פירוק הפלטות והתקנתן בדיסק תקין. לעתים הבעיה בדיסק הקשיח נובעת מכשל טכני כמו בעיה בראש הדיסק או במנוע, ובמקרים מסוימים ניתן לסדר את הבעיה ולשחזר את המידע בהצלחה.

    שחזור קבצים שנמחקו עם טיק טק

    טיק טק טכנולוגיות מציעה מעבדה חדשנית ומתקדמת, החברה פיתחה תוכנות ומכשור מקצועי ומתקדם באמצעותם ניתן לשחזר בהצלחה מרובה קבצים שנמחקו, מכל מערכות המחשוב, ללא תלות במערכת ההפעלה או דגם הדיסק.

     

    צוות החברה מתמחה בשירותי שחזור מידע, שחזור קבצים מדיסק און קי, שחזור תמונות שנמחקו מהמחשב, שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב בטעות או בכוונה, שחזור הארד דיסק חיצוני, ובשירות שחזור מידע מהארד דיסק המותקן במחשב הביתי, במחשבים משרדיים, בשרתים ובמערכות מחשוב נוספות.

     

    באמצעות כלי תוכנה ומערכות מתקדמות מסוגל צוות חברת טיק טק לאתר ביעילות שרידי רשומות קבצים שנמחקו, כמו כן הצוות מתמחה בשירות שחזור נתונים ומידע מדיסקים שנפגעו פיזית.

    בכל שאלה, ייעוץ או בדיקה צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון: 03-6131555, או השאירו פרטים ונציג החברה יצור עמכם קשר בהקדם!

     

    למאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם: