שחזור מידע מדיסק און קי

צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    שחזור דיסק און קי – כל מה שצריך לדעתדיסק און קי – Disk On Key, בעברית, הוא מכשיר בגודל זעיר לאחסון נתונים הפועל בדומה לדיסק קשיח.

    דיסק און קי פותח לראשונה על ידי חברת M- Systems הישראלית, מדובר באחת ההמצאות הישראליות החשובות והפופולריות ביותר בעולם.

     

    בדיסק און קי נעשה שימוש בזיכרון הבזק (Flash) לאחסון נתונים, הוא כולל ממשק חיבור USB להעברת הנתונים מהמחשב להחסן הניד וממנו למחשב.

     

    כדאי לדעת, כי לדיסק און קי שמות שונים ברחבי העולם, יש הקוראים לו החסן ניד USB, זיכרון פלאש, זיכרון נייד USB, Flash drive,  Memory Stick ועוד.

    להבדיל מאמצעי אחסון אחרים בשוק ניתן לכתוב ולמחוק מידע ללא הגבלה בדיסק און קי, קל להשתמש בו, הוא פשוט לתפעול, ובשנים האחרונות מחיריו ירדו באופן דרסטי וגם נפח האחסון עלה באופן משמעותי.

    באילו מקרים אנו צריך שחזור דיסק און קי?

    דיסק און קי נמצא בשימוש נרחב בקרב טכנאי מחשבים, מתכנתים, סטודנטים, מורים, גרפיקאים, אנשי עסקים, יזמים, מוזיקאים ועוד רבים אחרים.

     

    כמו כל התקן אחסון נתונים, עשוי הדיסק און קי להתקלקל, לעתים המוצר נשבר, נדרס, נופל למים, אינו מזוהה על ידי המחשב, וישנם מקרים בהם כתוצאה מתקלות לוגיות וטעויות משתמש נמחקים קבצים המאוחסנים בהחסן הניד.

    בכל מקרה של תקלה בדיסק און קי, מומלץ ליצור קשר עם חברה המתמחה בשחזור מידע, תמונות וקבצים.

     

    שחזור דיסק און קי באמצעות כלים מתאימים מאפשר להציל את הקבצים החשובים, בין אם שומרים בהחסן הניד תמונות של המשפחה ו/או קבצי מוזיקה, ובין אם מאחסנים במכשיר מסמכים חשובים, תוכנות, גיבויים מהמחשב, פרזנטציות וכדומה.

    מה עלי לעשות על מנת למקסם סיכויי שחזור Disk On Key?

    כדי להגדיל את הסיכויים של שחזור קבצים מדיסק און קי פגום יש להפסיק מיד את השימוש בהתקן, לנתק אותו מחיבור ה-USB במחשב הנייד או הנייח, וחשוב לרשום על דף את פרטי האירוע, נסיבות התקלה ופרטים על הקבצים השמורים בהחסן הנייד.

     

    ראוי להדגיש, כי שחזור מידע מדיסק און קי אפשרי במקרים רבים כל עוד פועלים נכון ובמהירות.

    ניתן לבצע שחזור קבצים שנמחקו בשוגג או מסיבה אחרת, אפשר גם לבצע שחזור תמונות וקבצים שונים בעקבות תקלה טכנית בדיסק און קי, כתוצאה משברים והרס הבקר, וניתן לשחזר קבצים כתוצאה מבעיה שנגרמה בגלל מקרה קיצוני כמו שריפה, דריסה, טביעה, כביסה, גשם וכיוצא בזה.

     

    כמו כן, שחזור מידע מדיסק און קי אפשרי לאחר טעויות אנוש כמו מחיקת קבצים בשוגג, פרמוט המכשיר, שיבושים לוגיים שונים וכדומה באמצעות תוכנה לשחזור קבצים מדיסק און קי.

     

    הכלל המנחה כדי להגדיל את הסיכוי לשחזור המידע החשוב מדיסק און קי הוא לפנות מיד למומחה בתחום.

    אין לנסות לתקן את התקלה או לשחזר קבצים לבד מאחר ואז עשויים לגרום לנזק בלתי הפיך להתקן ולקבצים השמורים בו וסיכויי שחזור המידע פוחתים באופן דרסטי.

    יודגש, כי שחזור Disk On Key מחייב ציוד מקצועי מתקדם, תנאים אופטימליים ומבוקרים וניסיון מעשי רב.

    במעבדת שחזור מידע פועלים במהירות האפשרית ובמקצועיות כדי לשחזר ולהציל את הקבצים החשובים שלכם.

    חברת טיק טק טכנולוגיות המתמחה בשירותי שחזור מידע בעלת ניסיון רב בשחזור דיסקים, שחזור דיסק און קי, שרתים ועוד.

     

    לאחרונה, הצליח הצוות המקצועי והמיומן של החברה לשחזר עבודת מחקר חשובה של אחד הרופאים הבכירים במרכז הרפואי איכילוב.

    הלקוח פנה לחברה בעקבות המלצות רבות לאחר שהמחשב לא זיהה את הדיסק און קי והיה קיים חשש למחיקת הקבצים החשובים, לרבות עבודת המחקר שכמעט הסתיימה.

    מיותר לציין כי כל הקבצים שוחזרו וההתקן תוקן לשביעות רצונו מלאה של הלקוח.

    שירותי שחזור דיסק און קי בטיק טק

    צוות המומחים של חברת טיק טק טכנולוגיות מתמחה בין השאר בשחזור מידע מהתקני דיסק און קי של כל החברות בשוק. שחזור  דיסק און קי מבוצע בזמן הקצר ביותר כדי לאפשר ללקוח להשתמש בקבצים החשובים השמורים בהתקן.

    בכל בעיה בדיסק און קי שלכם יש לפנות מיד למוקד השירות של החברה, לפעול ע”פ ההנחיות, וחשוב להעביר את הדיסק און קי למעבדת השירות של החברה או להמתין לאיסוף על ידי שליח.

     

    לעבודות שחזור דיסק און קי או לייעוץ, מידע או בדיקה צרו קשר עם טיק טק עוד היום בטלפון: 03-6131555,

    או השאירו פרטים ונציג החברה יצור עמכם קשר בהקדם!

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם: