אחזור קובץ וורד

אתם בטוחים שכתבתם אתמול בערב הצעת מחיר ללקוח, ומשוכנעים יותר מכל דבר אחר שסיכמתם את הפגישה ושמרתם אותה בתיקייה. ובכל זאת, קובץ הוורד פשוט לא נמצא על המחשב.

 

אפשרות אחת היא להשלים עם הגזרה ולקבל כעובדה את אובדן הקובץ. אפשרות אחרת ומומלצת יותר? לפנות אלינו לטובת שחזור קובץ וורד!

 

את מה שאתם מאבדים, אנחנו מוצאים!  ברוכים הבאים אל “טיק טק“, המתמחה בשחזורי מידע, גם כאשר מדובר על חזור קבצי וורד. פורמט העבודה שלנו מתבסס על עיקרון “לא שחזרנו = לא שילמת”, כך שכל עוד לא נצליח לשחזר את המידע שלכם, אתם לא תחויבו בתשלום (ברוב המוחלט של המקרים).

שחזור קובץ וורדאז איך נעלמו קבצי ה-WORD שרק אתמול ערכתם?

סיכומי פגישות, עבודות סמינריוניות, רעיונות השראה כלליים, כתבות תוכן, קובץ קורות חיים, הסכמים עם לקוחות ומה לא – כולם נכתבים, נערכים ונשמרים בתור קבצי וורד.

הקבצים יכולים להיות מאוחסנים במחשב הנייד שלכם, מחשב נייח וגם בכוננים חיצוניים כמו הדיסק און קי.

 

איך נעלמים בוקר בהיר אחד קבצי הוורד ואז צריך לבצע שחזור קובץ וורד

  • מחיקה פיסית של הקבצים (לרוב, כתוצאה מחוסר תשומת לב)
  • תקלה בכונן שלכם. לדוגמא: דיסק און קי שנרטב / נשבר / התעקם / נשרף
  • מחשב נייד שבו אוחסנו קבצי הוורד לא נדלק
  • תקיפת סייבר אגרסיבית שמחקה לכם את הקבצים ועוד…

בכדי שנוכל לפעול למען שחזור המידע שלכם ובמקרה זה שחזור קובץ וורד, אתם נדרשים להגיע אלינו עם המכשיר ממנו אבדו הקבצים. לדוגמא: הדיסק און קי. (קראו על שחזור דיסק און קי >>)

“ספר שכתבתי שלוש שנים נמחק! מה לעשות?”

ראשית, אנחנו שמחים לשרוק את שריקת ההרגעה ולתת סיבה לאופטימיות: אנו מתגאים ב-97% הצלחה בשחזורים לרבות שחזור קבצי WORD, כך שישנו סיכוי גבוה (ואפילו מאד) שנצליח לשחזר את הקובץ.

כן חשוב לנו להדגיש כי שיתוף הפעולה של הלקוח במאמצי השחזור – קריטי.

 

בכדי להגדיל את הסיכוי שאכן נצליח לשחזר את קובץ הוורד, יש להפסיק מיד את השימוש במחשב ממנו נמחק המידע. אין לדעת בשלב זה מהי הסיבה הגורמת לאיבוד הקבצים – מכשלים מערכתיים ועד וירוסים, ולכן כדאי להפסיק את העבודה על המחשב באופן מידי. 

אנו ממליצים בחום להימנע מ-3 הפעולות הבאות:

  • הדלקה וכיבוי של המחשב ללא הפסקה 
  • דחיית מסירת המחשב / כונן למעבדה
  • הורדת תוכנות שאמינותן לא ידועה המבטיחות לשחזר לכם את המידע

“קובץ ה-WORD שלי מכיל מידע חסוי. תוכלו להתחייב על דיסקרטיות?”

בהחלט! קבצי וורד מטבעם מכילים המון פעמים גם מידע רגיש: מהסכמי גירושין, דרך הסכמי מכירה וקנייה ועד יומנים אישיים ותיקים רפואיים. הגישה למידע שלכם מתבצעת לצורך שחזור קובץ וורד בלבד. אנו מתחייבים לשמור על המידע ולמנוע מעיניים וידיים זרות להיחשף אליו. 

 

לפרטים נוספים אודות שחזור קובץ וורד ממחשבים וכוננים, פנו אלינו! אנו נשמח לסייע ולפעול למען שחזור המידע שלכם – 03-6131555