שחזור חקירתי, חקירות מחשב

צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    שחזור חקירתי, חקירות מחשבשחזור חקירתי מוכר גם בתור חקירות סייבר נעשה דרך חקירות מחשב ונועד לסייע לגופים חקירתיים שונים כמו משטרה, עורכי דין, רואי חשבון וחוקרים מורשים, לחשוף פעולות כמו פשעי מחשב, התחזות, עבירות מרמה ופשעי סייבר, ריגול תעשייתי ועסקי, גניבות אלקטרוניות וכדומה.

     

    בשלב הראשון של חקירות מחשב, מומחים לשחזור ואבטחת מידע אוספים את החומר הנדרש לחקירה.

     

    בין היתר הם מאתרים תוכנות ריגול כמו סוסים טרויאנים, מתעדים את השימוש שבוצע במחשבים, וכן אוספים מידע גלוי המצוי באינטרנט ובמקורות מידע נוספים.

     

    בשלב השני מנתחים את הראיות ואת החומר שנאסף, במידת הצורך מבצעים שחזור מידע ופורצים סיסמאות כדי להפיק דוח מקיף הכולל תצהיר וחוות דעת מקצועית של המומחים החוקרים עבירות מחשב.

     

    שלבים בביצוע חקירת מחשב ושחזור חקירתי

    כאמור, חקירות מחשב ואינטרנט כוללות שני שלבים עיקריים: שלב איסוף חומר ושלב מחקר, ניתוח ראיות ושחזור מידע. במקרים רבים נאלצים החוקרים להתמודד עם העלמת ראיות מהמחשב לכן כדי לאסוף את החומר הנדרש לחקירה יש לבצע שחזור מידע כדי לשלוף נתונים שנמחקו בכוונת תחילה.

     

    חקירת מחשב מתחילה בשלב איסוף הראיות ותיעוד פעולות שונות של המשתמשים במחשב, יש להיעזר בתוכנות מתקדמות ועתירות טכנולוגיה כדי לתעד את השימוש שבוצע במחשבים הנחקרים.

     

    כמו כן, בשלב איסוף הראיות מבצעים העתקה של המידע למדיה חיצונית ובמקביל מוציאים אישור נאמן למקור על מנת שהראיות יהיו קבילות בבית משפט וכדי להציג אותן כראוי.

     

    העתקת המידע מחייבת ידע מקצועי מעמיק וכלי תוכנה מתקדמים כדי להבטיח את אמינות הראיות הדיגיטליות.

     

    מומחי שחזור חקירתי או חקירות מחשב מאתרים במיומנות גבוהה האזנות סתר במחשבים הנחקרים, כך הם יכולים לספק שירות למניעת ריגול תעשייתי הנחשב בשנים האחרונות לנפוץ בגלל התחרות הגבוהה בכל ענפי התעשייה והמסחר.

     

    בנוסף, חקירות מחשב כוללות גם מעקב אלקטרוני כדי לזהות את המשתמשים העושים שימוש לרעה בסוסים טרויאנים ובתוכנות ריגול, חלקן תוכנות זדוניות.

     

    החוקרים מבצעים גם פעולות מתקדמות לאיסוף מידע במקורות הנחשבים לגלויים ברשת האינטרנט, פעולה זו מחייבת ניסיון רב וידע ברשתות מחשב ובעולם האינטרנט.

     

    כדי לסייע ללקוח, צוות המומחים שחוקר את המחשב מציע פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים לצרכי הליך החקירה וכדי לסייע ללקוח להגן על הנתונים החשובים והסודיים שלו, להימנע מריגול תעשייתי ולמזער ככל הניתן את הסיכון לפשעי מחשב ולגניבה אלקטרונית.

     

    בשלב השני חוקרי המחשב מנתחים את הראיות שנאספו בשלב החקירה. עליהם להיעזר בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי שבשלב הבא יוכלו לשחזר מידע שנמחק או הושמד בכוונה על ידי גורם מסוים, במקרים מסוימים החוקרים חייבים לבצע שחזור נתונים ושחזור קבצים מדיסק קשיח המותקן במחשב, לשחזר אירועים שבוצעו במחשבים הנחקרים וכדומה.

     

    לאחר שלב שחזור המידע יכולים חוקרי המחשב לפרוץ סיסמאות המגנות על קבצים, לרוב עליהם לפרוץ גם סיסמאות של מערכת ההפעלה המותקנת במחשב בהתאם לצרכי החקירה וכדי להגיע לקבצים השמורים במחשב.

     

    כדאי לדעת כי חוקרי מחשב מנוסים נחשבים למומחים חשובים, החוקרים מעניקים ייעוץ מקצועי לגופים חקירתיים שונים כמו משטרת ישראל ועורכי דין, לעתים בית המשפט ממנה חוקר מחשב מטעמו לגילוי פשעי סייבר, צווארון לבן, תרמיות ועוד.

     

    שלב המחקר כולל גם הכנת תצהירים לעבירות מחשב הקבילים בבתי משפט בארץ וברחבי העולם, במקרים רבים בתי המשפט מזמינים את המומחה כדי לספק חוות דעת מקצועית בעבירות מחשב.

     

    לקרייאה על שירותי חוות דעת מומחה מחשבים

     

    תוכנות ייחודיות לחקירות מחשב

    חקירות מחשב אינן דבר של מה בכך, רק מומחים לנושא מסוגלים לבצע את המשימה במקצועיות ובדיסקרטיות מלאה.

     

    לכן, ראוי לציין כי המומחים של חברת טיק טק טכנולוגיות פיתחו לאורך השנים תוכנות ייחודיות ומתקדמות לחקירות מחשב, לרשותם מערכות עתירות טכנולוגיה כדי לשחזר מידע, לפרוץ סיסמאות, לגלות מעקבים אלקטרוניים ותוכנות ריגול ולניתוח הראיות.

     

    לחברת טיק טק טכנולוגיות פתרונות E-discovery לאיסוף וניתוח שימוש ומידע בתחנת עבודה בודדת או בעסק עם מאות תחנות עבודה. כמו כן, החברה פיתחה כלים מקצועיים ותוכנות ייעודיות לשחזור מידע מדיסק תקול או מדיסק קשיח ממנו נמחקו קבצים במזיד.

     

    החברה מבצעת שחזור מידע מכל סוגי המדיות, גם מדיסק און קי ומאמצעי אחסון נתונים נוספים. ראוי לציין את הצלחת חברת טיק טק טכנולוגיות בפענוח רצח שלי דדון ז”ל, המומחים של החברה סייעו לחוקרי משטרת ישראל לפענח את הרצח בעזרת שחזור מכשיר הטלפון של דדון ז”ל.

     

    שירותי שחזור חקירתי בטיק טק

    צוות המומחים של טיק טק טכנולוגיות מתמחה בשירותי חקירות מחשב ושחזור חקירתי, החברה זכתה לתעודות הערכה מיוחדות לאורך השנים בגלל המקצועיות הרבה והצלחותיה.

     

    החברה שומרת על דיסקרטיות מלאה, מתחשבת בצרכים המיוחדים של הלקוח, בין אם מזמין העבודה הוא חוקר פרטי, שופט בבית המשפט, רואה חשבון או אדם פרטי, ובין אם העבודה הוזמנה מרשויות החקירה הממשלתיות ומגופים ביטחוניים.

     

    זקוקים לשחזור חקירתי, חקירת מחשבים, ייעוץ או בדיקה צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון: 03-6131555

    הזמין עבורכם 24/7,

    או השאירו פרטים ונציג החברה יצור עמכם קשר בהקדם!

    לנושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם: