שחזור הגדרות יצרן מחשב נייד

לא משנה מהו נפח הדיסק הקשיח שלכם, מהי מידתו ומהירותו, האם התקלה בו נובעת מטעות משתמש תמימה או מפגיעה פיסית בו – אנחנו ב”טיק טק” נשמח לשחזר את המידע גם מהדיסק הקשיח שלכם.

אנו מתגאים בנתון יוצא דופן של מעל ל-97% הצלחה ועובדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ומקצועיות.

גם אתכם מעניין לדעת איך מתבצע שחזור המידע? לפניכם, פירוט שלבי העבודה:

תהליך שחזור מידע מדיסק קשיח – 4 שלבים, מטרה אחת

  • בכדי להתחיל לעבוד, אנו זקוקים לדיסק הקשיח שלכם אצלנו במעבדה. באפשרותכם להגיע אלינו פיסית אל המעבדה ברמת גן, אך גם נוכל לאסוף את הדיסק הקשיח ממקום המגורים/עבודה שלכם. 
  • בשלב זה נבצע אבחון ראשוני לדיסק הקשיח. התקלות מגוונות ויכולות להיות תוצר של בלאי, טעויות משתמש, זעזועים שונים וכיוצא בזה. כך או כך, חשוב לנו לבצע אבחון בכדי להעריך את סיכויי הצלחת השחזור.
  • לאחר הבדיקה, נשקף בפניכם מהם אחוזי השחזור שאנו מאמינים שנצליח לשחזר. זהו המקום להרגיע אתכם ואולי אפילו להעלות חיוך על פניכם: לרוב, אנו מצליחים לשחזר את כל החומר שעל הדיסק הקשיח.
  • לאחר שנקבל את ברכתכם לצאת לדרך, נתחיל לעבוד על שחזור המידע. העבודה שלנו נשענת על ציוד מתקדם ועל צוות מנוסה, כאשר המטרה היא להצליח ולשחזר 100% מהמידע שלכם. 

מהירות שחזור המידע תלויה גם בכם!

הבקשה הראשונה שמפנים אלינו לקוחות היא “עשו כל מה שאתם יכולים בכדי לשחזר לי את המידע!”. הבקשה השנייה היא: “ותעשו את זה כמה שיותר מהר, זהו כלי העבודה שלי!”.

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לבצע שחזור יסודי ואיכותי בזמני עבודה קצרים. 

שיתוף הפעולה שלכם איתנו משפיע במידה רבה על מהירות השחזור. חשוב לנו מאד לשמוע מכם מה קרה לפני התקלה ומה קרה לאחריה.

כך, יש לנו אפשרות למקד את האבחון שלנו, לחסוך בדיקות מיותרות שלוקחות זמן ולהגיע לפיצוח ופתרון כמה שיותר מהר.

נבקש מכם לתאר לנו את תפקוד המחשב בימים האחרונים, האם צצו תקלות שאינן מוכרות לכם לפני התקלה הנוכחית, האם המחשב שלכם “התנהג” אחרת וכיוצא בזה.

כל פיסת מידע יכולה לסייע לנו להשיב לכם את המידע היקר לכם.

“אני מדליק ומכבה את המחשב וזה לא עוזר!”

אם יש דבר שאנחנו ממליצים בחום שלא לעשות הוא “לשחק” במחשב. שחזור מידע מדיסק קשיח הוא באחריותנו המלאה, השאירו את העבודה לנו.

ברגע שבו אתם מזהים כי ישנה תקלה מסוימת שמונעת מכם נגישות למידע, הניחו למחשב. הדלקה וכיבוי, הטחתו, מכות על אזור המקלדת או הדיסק הקשיח ככל הנראה לא יפתרו את התקלה. כל שנדרש מכם הוא לכבות את המחשב ולהגיע איתו אלינו למעבדה. 

 

לפרטים נוספים אודות שחזור מידע עם “טיק טק”, התקשרו – 03-6131555