שחזור מידע מדיסק קשיח

“מרכז העצבים” של המחשב שלכם הוא הדיסק הקשיח. כל מידע המאוחסן במחשב – מתמונות, דרך מסמכים כתובים ועד קבצי מוסיקה, מאוחסנים בתוכו.

לא משנה כלל אם הדיסק הקשיח שלכם חיצוני או פנימי במחשב, הרי שהוא חשוף בכל מקרה לפגיעות אפשריות.

קרה ואתם לא מצליחים לגשת אל המידע שלכם במחשב? יש את “טיק טק”!

 

למה לשחזר מידע מהדיסק הקשיח דווקא איתנו? 

שחזור מידע מדיסק קשיח

  • אחוזי הצלחה גבוהים – 97%!
  • לא עמדנו בהצלחה במשימת השחזור? אתם לא משלמים (ברוב המקרים)
  • אנו מבצעים שחזורים לדיסק קשיח פנימי או חיצוני

“אני חייב שתצילו את המידע שלי! איך מתחילים?”

יש לנו מחויבות גדולה כלפיכם, ולכן: לפני תחילת העבודה, אנו נשקף בפניכם את הדברים הבאים:

  • ראשית, נאבחן את התקלה ונציג אותה בפניכם
  • בהתאם לסוג התקלה ומצבו של הדיסק הקשיח, נעריך מהם סיכויי ההצלחה שלנו לשחזר את המידע
  • נפרט בפניכם את לוח הזמנים הנדרש לחזור, בדגש על צפי סיום העבודה
  • אנו מתחייבים על שחזור נרחב ככל הניתן, כאשר המטרה היא להגיע למצב של 100% שחזור

 

“המידע שאני מעוניין שתשחזרו לי שייך ללקוחות שלי. תוכלו למחוק אותו?”

חשובים לנו שני דברים: הפרטיות שלכם והמידע שלכם. לאחר שנכתיר את פעולה השחזור בהצלחה, נשמור את המידע אצלנו (גיבוי לשחזור) לעוד שבעה ימים נוספים במקסימום. לאחר שנבטיח כי המידע שב אליכם במלואו, המידע ימחק.

אנו שומרים על הפרטיות שלכם בצורה מלאה, ומבינים כי לעתים המידע המגיע אלינו הינו מידע רגיש וחסוי. 

 

“הבת שלי מחקה לי תיקייה עם כמה תמונות מהצבא. כמה יעלה לי השחזור?”

אנו נשאלים לא אחת האם היקף השחזור הנדרש משפיע על מחיר השירות. התשובה היא שלא. בסופו של דבר פעולה כמו שחזור מידע, מבוססת על השקעה במשאבים – זמן עבודה, כוח אדם וציוד רלוונטי.

אותם משאבים מושקעים בשחזור רחב היקף וגם בשחזורים קטנים יותר. במילים אחרות? לא משנה אם מדובר על תיקייה עם 20 תמונות או 20,000 תמונות שיש לאתר ולשחזר.

העבודה שלנו מתומחרת בהתאם למשאבים שהושקעו, ולא על היקף החומר ששחזרנו. עוד על: שחזור תמונות שנמחקו מהמחשב.

 

“ספר הביכורים שאני עובד עליו שנתיים נמחק! מה אני עושה עכשיו?”

בכדי להבטיח שפעולת שחזור מידע מדיסק קשיח תצליח, אנו צריכים אתכם איתנו. לכן, חשוב להיצמד להוראות הבאות:

  • הדיסק הקשיח נפל, התעקם או העלה עשן? נסו להתעסק בו כמה שפחות! כבו את המחשב שלכם והניחו לו לנוח (אנחנו לא רוצים לעייף אותו ולגרום חלילה לנזק גדול יותר)
  • במידה ואתם זוכרים מה הוביל לתקלה, נשמח שתתארו זאת בפנינו. לעתים, מה שלכם נראה כמו עוד “אירוע חסר משמעות”, עבורנו יכול לפצח את התקלה וכך זמני השחזור יתקצרו משמעותית.

 

לא מוותרים על המידע או נפרדים ממנו, משחזרים אותו עם “טיק טק”! לפרטים נוספים – 03-6131555