צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    לכבוד טיק טק

    אז זהו שבקשתם משוב, אבל אין מספיק מקום למילים שלי…
    בימים אלו בהם המצב הכלכלי קשה והמצב המדיני גם הוא לא מציאה, הפכנו לאנשים עצבניים.
    הדבר בולט בנהיגה שלנו בכבישים, אנו ממהרים לכעוס ולצפצף ולכן אני מרגישה שכל כך חשוב להודות.
    איבדתי את החומר ופעימה של הלב. ידעתי שקיימות חברות שמחזירות חומר וכן בשבריר של שנייה ב google אתם הופעתם על המסך. התקשרתי, סירבתי להשאיר הודעה לזאת שענתה, זה לא אמיתי, זה לא שרות של 24 שעות ביממה, אבל שלחתי הודעה דרך האתר וכאן מתחילה החוויה שעברתי איתכם.

    תוך דקות ענתה אחת משלוש העובדות שפגשתי במשרדכם, קשובה ומקסימה ששמעה את הבהלה שלי והרגיעה, למחרת פגשתי עובדת נוספת, ששוב הרגיעה והסבירה מה התהליך שה”טרה” שלי עומדת לעבור.

    שלוש שעות מרגע שה”טרה” שלי נכנסה למעבדה, קיבלתי הצעת מחיר מפורטת. שמסבירה את התקלה, את הסיכויים לשחזור ומשך הזמן שייקח להחזיר את פעימות הלב. המסמך נתן הרגשה של מקצועיות, אבל כבעלים של חברה פניתי לקבל הצעת מחיר משתי חברות נוספות. בשתיהן קיבלתי את התשובה “אהה… טיק טק תעזבי הם הכי טובים”, אז עזבתי ואישרתי.
    את התשובה הסופית הייתי אמורה לקבל ביום חמישי אחר הצהריים, בצהריים לא התאפקתי וביד רועדת התקשרתי, החומר עדיין לא היה מוכן, עודכנתי לגבי מצב השחזור.
    שעה לאחר מכן קיבלתי את השיחה המיוחלת, שמעתי את החיוך בקול שלו וידעתי.
    הצלחתם להציל את התמונות של הטיול משפיצברגן.
    התמונות לא היו נמחקות מהזיכרון שלי ומלוח ליבי, אבל נעים שיש תיעוד לחזור אליו, לכן חשוב לי להודות לכל מי שהרגיע עם חיוך, דאג ושחזר את התמונות.

    בברכה,
    הירשוביץ אורית

     

    המלצה של חברת גלי טק