צור קשר מהיר עם מומחה





    24 שעות / 7 ימים

    צוות טיק טק היקר

    אני ממליץ בחום על שירות שחזור הנתונים של החברה. בהתבסס על הניסיון שלי (שחזור נתונים של כונן קשיח שנפגע) אני לא חושב שקיימת חברה נוספת שיכולה לשחזר נתונים מדיסק פגום כמו טיק טק.

    המחשב שלי וגיבוי נסיעה נפגעו שניהם בשדה התעופה הית’רו שבלונדון כתוצאה מנפילה על הרצפה בעת בידוק בטחוני צפוף במיוחד.
    רק לאחר שחזרתי הביתה לקנדה, נוכחתי לדעת כי גם המחשב וגם הגיבוי שלי נפגעו קשה, כאשר הגיבוי נהרס לחלוטין. ספק שירותי התיקון המקומי הרגיל שלנו לא הצליח לתקן את הבעיה ולא הצליח לחלץ את הנתונים מהכונן הקשיח שלי. אחרי ששלח את הכונן לחברה מקומית אחרת המתמחה באחזור נתונים וגם הם נכשלו. היה ברור שהכונן וראש הכונן ניזוק קשות.

    הכונן נשלח אל מעבדת האחזור של היצרן(Seagate) ואחרי שבוע, הכונן נשלח בחזרה עם המלצה חמה להרים ידיים ולוותר מכיוון שלא ניתן לקרוא את הנתונים.
    שמעתי על שירותי שחזור הנתונים של טיק טק בישראל. יצרתי איתם קשר וקיבלתי תשובה מיידית. שלחתי אליהם את הכונן הקשיח באמצעות שליח ומאותו הרגע הייתי בקשר יומיומי ולילי עם מר יואב זילברשטיין שעשה הכל כדי לשחזר את הנתונים. לאחר מספר ימים התבשרתי כי הם הצליחו לקרוא את הנתונים וכי הם ימשיכו לחלץ את הנתונים לכונן קשיח אחר. נדהמתי מהעובדה שמר זילברשטיין הגיב למיילים שלי במיידיות ומסביב לשעון. בסופו של דבר קיבלתי רשימה ארוכה של קבצים ששוחזרו וכן רשימה קצרה יותר של קבצים פגומים. זה היה נהדר, הצלחתי להציל כמעט 75% מהנתונים שלי. בנוסף יואב הסכים לנסות ולשחזר אפילו חלק מהקבצים הפגומים. אני לא בטוח שהבנתי איך הם עושים את זה, אבל הם הצליחו לשחזר כמה מהקבצים החשובים ביותר להם הייתי זקוק למרות שנראה שהם פגומים. בסוף יכולתי לומר ששחזרתי מעל 80% מהקבצים, אחרי שכבר השלמתי עם זה שאיבדתי הכל.

    אני מאוד מרוצה מהשירות שהתקבל ואני בהחלט ממליץ בחום לכל אלה הזקוקים לשחזור נתונים לא לבזבז את זמנם עם אף חברה אחרת וללכת ישירות לשחזור מידע נתונים של טיק טק, לא תצטערו על כך!